Niet tevreden over Xerius verzekeringen? We luisteren.

Verwachtte je wat meer vriendelijkheid aan de andere kant van de lijn? Ben je ongelukkig met de manier waarop we jouw polis beheren? Of heb je een klacht in verband met je verzekering Gewaarborgd Inkomen? Laat het ons weten. We zoeken zo snel mogelijk een oplossing.

Mogelijkheid 1: contacteer ons

Om je klacht snel en vlot ter harte te kunnen nemen, bezorg je ons je feedback bij voorkeur schriftelijk. We streven er dan naar om je binnen de vijf werkdagen een definitief en volledig antwoord te bezorgen.

 

Je klacht stuur je naar:

  • Xerius OVV
    t.a.v. Afdeling Verzekeringen
    Brouwersvliet 4 bus 4
    2000 Antwerpen

  • Of via e-mail naar: verzekeringen@xerius.be

 

Soms lukt het ons niet om je binnen de vijf werkdagen een definitief en volledig antwoord te bezorgen. Je mag gerust zijn dat we je dan op de hoogte houden via een ontvangstbevestiging en uitleg over de verder procedure.

 

Als uiterste termijn voor een definitief en volledig antwoord hanteren we twintig werkdagen. Lukt ook dit niet, door de aard en complexiteit van je klacht? Dan laten we je dat ook weten en geven altijd een indicatie van wanneer je dan wel een antwoord mag verwachten.


Mogelijkheid 2: de Ombudsman van de Verzekeringen

Ben je het niet eens met ons definitief en volledig antwoord op je klacht? Dan kan je de Ombudsman van de Verzekeringen contacteren. Dit kan pas nadat je onze interne procedure helemaal doorliep en ontevreden blijft.

 

De contactgegevens van de Ombudsman van de Verzekeringen zijn:

Gaat jouw klacht over Xerius Sociaal Verzekeringsfonds of Ondernemingsloket? Ga dan naar deze pagina om te kijken wie er een oplossing zoekt voor jouw probleem.