Wat je leert in deze training
Je voert een gestructureerd intakegesprek
Op basis van een helder intakeformulier breng je alle verwachtingen in kaart. Niet alleen van je klant, maar ook van je kantoor.
Je bouwt een sterke relatie met je klant
Door de heldere intake ken je zijn behoeften en doelen. Daarbij kijk je verder dan alleen cijfers. Je kent je klant ook strategisch, zodat je meerwaarde kan bieden als proactief adviseur.
Je klant levert juist en tijdig aan
Ook aan de bron zet je de puntjes op de i, door je klant te helpen met een betere administratie in zijn bedrijf.
Betere samenwerking door gestructureerde feedback
Feedback geven is niet altijd makkelijk. De "GGGG-methode" biedt een gestructureerde aanpak, vertrekkend van de vraag "waar staan we nu en waar willen we naartoe?”.
Never lose a customer again
Door een sterke onboarding voelen je klanten zich gehoord en gewaardeerd. Dat optimaliseert niet alleen de start van jullie samenwerking, maar zorgt ook voor een sterke band op lange termijn.