Kies het juiste digitale samenwerkingsplatform
Eén digitaal samenwerkingsplatform voor u en uw klanten: een win-win situatie voor iedereen
De voordelen voor u en uw kantoor
1. Sneller werken met minder moeite
Een softwarepakket verwerkt automatisch de gegevens van uw klant. Omdat u alle informatie digitaal ontvangt – in plaats van als bijlage van e-mails, als pdf, foto, scan of zelfs downloadlink – is puzzelen niet meer nodig.
2. Meer tijd voor advies
Minder papierwerk betekent meer tijd voor het adviseren van uw klant. En knowhow is de voornaamste reden waarom een klant kiest voor u als boekhouder of accountant. Het resultaat: u bindt uw klant nog sterker aan uw kantoor.
3. U houdt de regie in handen
U bepaalt met welke software u en uw klanten werken. Zo vermijdt u het horrorscenario waarbij u de tientallen verschillende systemen van uw klanten moet koppelen aan uw boekhoudsoftware.
De voordelen voor uw klant
1. Eenvoudigere administratie
Uw klant dient geen dossiermap of schoendoos met documenten aan uw deur te droppen. Hij moet evenmin zijn bureau ondersteboven keren om verdwenen bonnetjes of facturen op te speuren. Dat bespaart hem gegarandeerd heel wat frustratie en tijdverlies.
2. Uw klant spaart tijd
Ook daar is hij u vast heel dankbaar voor. Zo kan hij immers meer bezig zijn met wat echt telt: zijn zaak doen draaien.
3. Altijd toegang tot zijn gegevens
Tijdens kantooruren of na sluitingstijd, op zakenreis of bij een zakenlunch, tijdens de pauze of piekerend in het holst van de nacht: uw klant kan altijd en overal zijn administratie inzien of bijwerken.
Samen Digitaal: maak samen met uw klant en Xerius de sprong voorwaarts
Xerius bundelde het aanbod van 10 vooraanstaande softwareontwikkelaars op een pagina.
Weet u al welk softwarepakket bij u past?
Klik dan op het overeenkomstige logo hieronder voor meer informatie.
Weet u nog niet welk softwarepakket bij u past? Kies dan voor de Quickscan van Finplex
Het aanbod aan digitale platformen is groot, zelfs als ze overzichtelijk bij elkaar staan. Bovendien spelen veel factoren een rol bij uw keuze. Naast de prijs en de functionaliteiten van het platform moet u bijvoorbeeld rekening houden met:
- de omvang van uw kantoor, zoals het aantal dossiers en medewerkers
- uw reeds bestaande digitale aanwezigheid: heeft u een website? Maakt u gebruik van social media?
- het type klanten van uw kantoor. Hoe groot zijn ze? In welke sector?
- de software waarmee u nu werkt (administratie, pre-accounting, accounting & postaccounting)
De Quickscan van Finplex helpt u om door al deze bomen het bos te zien
Finplex is een onafhankelijke specialist in digitale transformatie voor boekhouders en accountants. Hun experts voeren een zogenaamde “Quickscan” uit van uw kantoor. Dat levert een objectief beeld op van het platform dat het beste past bij uw kantoor.
Boek hier een kort gratis gesprek met hen en kijk hoe zij u kunnen helpen!