Hoe kunnen wij je helpen?
Je persoonlijke dossier bekijken en wijzigen?
Stel, je bent je afrekening kwijt. Of je wil een uitkering overbruggingsrecht aanvragen. Of een aanpassing van je sociale bijdragen doorgeven. Of je hebt bepaalde documenten nodig. Via je online dossier heb je 24 uur per dag zicht op je dossier én een rechtstreekse lijn naar Xerius.
Vragen over je sociale zekerheid?
Zijn die sociale bijdragen wel correct? Wanneer heb ik recht op een uitkering of extra hulp? Of welke oplossingen zijn er als ik mijn bijdragen niet kan betalen? Het zijn vragen die je niet hoeft te laten smeulen. Contacteer ons en we vinden een antwoord voor je.
Via e-mail
Videochat
- Videoafspraak maken? Bel ons op het nummer 078 15 05 52. Samen vinden we een gepast tijdstip in jouw en onze agenda.
- 078 15 05 52 (zonaal tarief)
- ma-vrij van 08u30 tot 16u30
Een wijziging doorgeven
Je onderneming wijzigen
Plan je een verandering voor je zaak? Wijzig je je bedrijfsnaam? Verhuis je? Of ga je andere activiteiten uitoefenen? Geef ons een seintje.
Via e-mail
Telefonisch bereikbaar
- 078 48 47 77 (zonaal tarief)
- ma-vrij van 08u30 tot 16u30
Je sociale bijdragen wijzigen
Wijzigt je loopbaan? Bijvoorbeeld van bij- naar hoofdberoep of omgekeerd? Dan kan je die wijziging doorgeven via My Xerius, je online dossier; Daar kan je ook terecht voor een wijziging van je sociale bijdragen.
Via e-mail
Videochat
Videoafspraak maken? Bel ons op het nummer 078 15 05 52. Samen vinden we een gepast tijdstip in jouw en onze agenda.
Telefonisch bereikbaar
- 078 15 05 52 (zonaal tarief)
- ma-vrij van 08u30 tot 16u30
Stoppen als zelfstandige
Heb je andere carrièreplannen? En ga je je zelfstandige activiteit stopzetten. Laat het ons weten en wij zorgen voor een vlotte afsluiting van je dossier.
Via e-mail
Videochat
- Videoafspraak maken? Bel ons op het nummer 078 15 05 52. Samen vinden we een gepast tijdstip in jouw en onze agenda.
- 078 15 05 52 (zonaal tarief)
- ma-vrij van 08u30 tot 16u30