Je sociaal verzekeringsfonds staat voor je klaar

Heb je als zelfstandige een vraag voor je sociaal verzekeringsfonds Xerius? Onze experts helpen jou graag verder. Contacteer ons op de wijze die je verkiest: via e-mail of per telefoon. Ook via het internet ben je van harte welkom. 24 uur op 24, 7 dagen op 7 vind je een antwoord op je vragen in ons digitaal loket.

Stel je vraag op de wijze die jou het beste uitkomt

Neem de digitale snelweg op My Xerius

Dat is het leuke aan je digitale loket: er zijn nooit files of wachttijden. Neem daarom altijd eerst een kijkje in je dossier op My Xerius. De kans is groot dat je daar het antwoord vindt op je vraag.

Naar My Xerius



Of geef ons gerust een belletje

We luisteren graag naar jou op 078 15 05 52 (zonaal tarief) elke werkdag tijdens de kantooruren van 8u tot 17u, op vrijdag tot 16u.

Corona maakt het jou als zelfstandige niet gemakkelijk. In 2020 ontving Xerius meer dan 1000 telefoontjes per dag. Ook jou helpen we graag verder, en dat zo snel mogelijk. Maar je begrijpt dat het op drukke momenten net iets langer duurt dan normaal. Alvast bedankt voor je begrip.


Onze mailbox staat voor jou open

Heb je een vraag buiten de kantooruren? Of is het gewoon minder dringend? Dan kan je ons ook een e-mail sturen. Het contactformulier rolt daarvoor de rode loper voor jou open.



Stel je vraag

Jouw persoonlijke gegevens

Bijlagen (optioneel)